hamradioshop.ro
Articole > Evenimente, insemnari de calatorie Litere mici Litere medii Litere mari         Tipariti

Intalnirea traditionala anuala de iarna - Campina 2019

Nini Vasilescu YO3CCC

Intalnirea traditionala anuala de iarna, din Campina, anul acesta a avut loc in ziua de sambată, 21 decembrie, la Casa Tineretului.

Cu mult timp inainte de a afla data cand va avea loc intalnirea anuala din luna decembrie, de la Campina, am stabilit cu prietenul meu Lucica YO3IWZ, sa facem o echipa impreuna ca sa mergem la aceest eveniment, mai ales ca el nu fusese acolo, niciodata. Dupa ce am aflat toate datele despre intalnire, am stabilit cu Lucica YO3IWZ cu ce mergem (tren sau maxi-taxi) si la ce ora plecam; ne-am hotarat ca sa mergem cu trenul; pentru mine a fost pentru prima data cand nu m-am dus la Campina cu maxi-taxi.

Initial, am vrut (stabilit) ca sa mergem cu un tren care pleca din Bucuresti la ora 12:10, dar pentru ca m-am dus la agentia CFR cu numai doua zile inainte de a ne pune la drum, nu am mai gasit bilete pentru aceest tren si asa am fost nevoiti ca sa plecam cu cel de la ora 16:10; “ghinion”, cum ar spune cineva. Imediat cum am ajuns la gara Campina, am luat un microbuz care ne-a dus pana aproape de Hotelul Tineretului, unde ne-am cazat, ca de obicei. Ne-am lasat bagajul in camera si am plecat sa ne plimbam un pic prin oras. Cand ne uitam pe la casutele cu produse de sezon din fata pietei, am fost sunat de Florentin YO9BXC, care m-a intrebat pe unde suntem; i-am spus ca sunt in spatele blocului lui si mi-a spus ca sa venim la o trecere de pietoni. In cateva minute ne-am intalnit. Vorbisem de mai multe ori la telefon, ultima data cand eram in tren si mi-a spus ca pe la ora 17 mai multi prieteni vor merge la o carciuma, iar daca vrem si noi ca sa mergem cu ei, suntem bine-veniti; bineinteles ca nu puteam sa ratam o asemenea ocazie.

Mergand catre carciuma l-am intrebat pe Florentin YO9BXC daca la aceea carciuma se poate si manca, iar el mi-a spus ca nu au mancare. I-am spus ca ne pare rau ca nu putem sa stam cu ei, dar noi nu am mancat de la pranz, ne este foame si o sa mergem la un alt restaurant, la care am mancat si anul trecut. Am ajuns repede la aceel restaurant, am studiat listele cu ce aveau pentru clienti si i-am spus fetei care a venit ca sa preia comanda, ce vrem ca sa mancam si sa bem. In timp ce stateam de vorba cu Lucica YO3IWZ, aceesta imi spune: “- Tu vezi cine a intrat pe usa?” M-am intors si l-am vazut pe Paul YO9CMF. M-am dus repede dupa el (o luase in alta directie) si l-am adus la noi la masa. Si-a comandat si el ce vroia ca sa consume si ne-am pus pe discutii. Dupa vreo ora si jumatate m-a sunat Florentin YO9BXC si m-a intrebat daca mai suntem acolo. I-am spus ca da si mi-a spus ca in 10 minute ajunge si el acolo. Dupa vreo doua ore, Florentin a plecat catre casa, noi, cei trei (eu, Paul si Lucica), am mai stat putin si am plecat la hotel.

A doua zi, sambata, ne-am sculat pe la ora 8:30, ne-am aranjat, am coborat la recetia hotelului, ne-am facut o cafea la automat si ne-am dus in holul Casei Tineretului Câmpina (B-dul N. Bălcescu nr. 50) – care este in aceeasi cladire cu hotelul; deja incepusera sa vina participantii la intalnire.

Aici au avut loc următoarele activităţi:
- de la ora 10:00 pâna la 12:00 DISCUŢII amicale între radioamatori şi “TALCIOC” radioamatoricesc;
- de la 12:00 au urmat activităţi de socializare.

Pe la ora 9:30 am dat o fuga pana la Palatul Copiilor, la Cercul de Radio (ma invitase Lucica YO9IF cu o seara inainte), unde am facut mai multe fotografii, dupa care am revenit la Casa Tineretului, unde deja venise multa lume din: Brasov, Targoviste, Bucuresti, Calarasi, Ploiesti, Campina. Am cautat ca sa discut cu cat mai multi prieteni, pentru ca aceesta este motivul principal al aceestor intalniri, sa ne vedem si sa stam de vorba. Pe la ora 12, in sala de mese, a venit o firma de “catering”, ca si in ultimii doi ani, de unde ne-am putut comanda cate o portie de fasole, asortata cu: un carnat, un castravete si cateva felii de paine. Eu mi-am luat si o cutie cu bere care a mers foarte bine cu fasolea. Hi! Pentru ca noi nu ne grabeam (eu si Lucica YO3IWZ), dupa masa de pranz, am mers sa facem o mica plimbare prin Campina, mai ales ca vremea era nesperat de frumoasa pentru aceeasta perioada din an. Bineinteles, ca nu puteam sa nu mergem, ca in fiecare an, la o cofetarie care imi place de cand am fost acolo pentru prima data; multe soiuri de prajituri, bune si gustoase. Dupa ce am consumat cate doua prajituri, am mai mers un pic pe strazi, dupa care ne-am dus la hotel, ne-am luat bagajul si ne-am dus la autogara de langa hotel. Si aici am avut “ghinion”; cand am ajuns noi, tocmai plecase cursa catre Bucuresti, urmatoarea era anulata si am stat aproape doua ore pana a plecat urmatoarea. Ne-am luat o cafea din incinta autogarii, am stat de vorba cu Lucica YO3IWZ pana ne-am pus la drum; de data asta, am fost numai 4 persoane pe ruta Campina – Bucuresti. Soseaua era libera asa ca am ajuns repede si bine. Si uite-asa am mai fost inca odata la Campina.

Un album cu fotografii ocazionat de acest subiect poate fi vazut aici.

Nini Vasilescu YO3CCC

Articol aparut la 26-12-2019

2735

Inapoi la inceputul articolului

Nu exista comentarii postate.