hamradioshop.ro
Articole > Evenimente, insemnari de calatorie Litere mici Litere medii Litere mari         Tipariti

Hobby Radio Expo – Kazanlak 2019

Nini Vasilescu YO3CCC

M-am bucurat tare mult ca am reusit sa pot sa particip si in aceest an la intalnirea anuala a radioamatorilor bulgari, pentru a zecea oara consecutiv; prima data am fost in 2010. Ca de obicei, in prima parte a lunii ianuarie, l-am contactat la telefon pe Valdimir Daskalov (Vladi) LZ1KZ, pentru a afla data exacta cand va avea loc intalnirea. Si, ca de obicei, imediat l-am contactat la telefon pe Lucian YO3IWZ, i-am comunicat toate datele, am primit acceptul lui si am facut rezervarea la hotel pentru doua camere; eu cu sotia si el cu sotia.

Tot in aceea perioada l-am contactat pe ginerele meu care mi-a imprumutat si anul trecut masina, pentru a sti daca avem asigurat mijlocul de transport. Raspunsul a fost pozitiv, asa ca si anul aceesta am avut la dispozitie tot un Volskwagen Passat. Ca si anul trecut, cu o seara inainte, am dat cu ginerele o tura de cartier pentru a-mi reaminti toate comenzile masinii. In ultimele doua zile, seara, am pus la punct cu Lucica YO3IWZ toate amanuntele pentru ziua plecarii.

Timpul trecea si uite asa ne-am pomenit ca a sosit ziua cand ne-am pus la drum; joi, 13 iunie, la ora stabilita, cele doua familii am plecat catre Bulgaria. Vremea era frumoasa, am iesit din Bucuresti si nici nu stiu cand am ajuns la vama la Giurgiu. La noi am stat foarte putin, am achitat taxa de pod si imediat am trecut podul peste Dunare. In parte cealalta, la Ruse, am avut ceva probleme. Nu stiu de ce a fost schimbat punctul vamal unde prezentam actele; inainte, cum treceam podul peste Dunare, imediat in dreapta era punctul vamal. De data aceeasta am gresit de doua ori; prima data a trebuit sa dau cu spatele si a doua oara sa intorc, pana sa ajung unde trebuia; am vazut ca am trecut pe sub pod in partea cealalta, unde am stat la niste cozi care se deplasau foarte incet. Dupa controlul actelor am iesit din vama si am mers cu mare atentie ca sa gasesc o benzinarie sau un oficiu de unde sa cumpar o vinieta pe 10 zile, dupa care ne-am pus iar la drum. Vremea era frumoasa, cerul senin, dar mai cald ca niciodata. Noroc cu aerul conditionat. Hi!

Odata ajunsi la destinatie, ne-am cazat si am plecat in oras ca sa luam masa de pranz, tot pe aleea pietonala, ca si anul trecut. Ne-am asezat la o masa si cand ma pregateam sa-l sun pe Vali YO3BIZ, aceesta a aparut ca si anul trecut, cu sotia si cu doua prietene ale sotiei. Fiind 8 persoane in total, a trebuit sa mai lipim inca o masa. Atmosfera placuta, umbra, verdeata, mancarea buna, a mers o bere Kamenitza rece. Apoi, ne-am mai plimbat un pic prin oras, dupa care ne-am dus la hotel. A doua zi, vineri, ne-am plimbat prin oras, dupa care ne-am dus iar la aceeasi terasa ca sa mancam, unde am avut o surpriza placuta, cand a aparut Edi YO3BR.

A trecut si ziua de vineri. Sambata dimineata m-am dus cu Lucica YO3IWZ la “Casa de Cultura Arsenal”, cum facem de fiecare data. Acolo ne-am mai intalnit cu doua familii de radioamatori din Targoviste si cu foarte multi radioamatori din LZ. Am mers la toate standurile din interiorul cladirii cat si la talciocul de pe trotuarul de pe langa cladire unde am cautat sa fac cat mai multe fotografii, cum fac de fiecare data, ca sa ramana amintiri peste ani.

Nu-mi vine sa cred ca pana acum am fost de 10 ori la Kazanlak.

Un album cu fotografii ocazionat de acest subiect poate fi vazut aici.

Nini Vasilescu YO3CCC

Articol aparut la 24-6-2019

2644

Inapoi la inceputul articolului

Nu exista comentarii postate.